zondag 12 mei 2013

sorry was effe op vakantie in paris

hey mensen sorry ik was op vakantie vandaar tot ik niet blogde maar je ik vertel jullie wat er allemaal was met foto's!!! met leuke fantastische punten

1. ik was in Disney
2.ik heb alle maar dan ook echt alle figuren ontmoet.
3. ik heb met ze ontbeten.
4. ik heb naar Disney Dreams en parade gekeken
5. naar afloop heb ik   €50 o dat was egt bizar
6. mijn cavia was bevallen.(dat wisten we niet)
7.ik heb handtekeningen van alle maar dan ook alle figuren!
8. en vrijdag was ik naar de Eifel toren gegaan
en er komen ook Franse en grappige mode weetjes

maar eerst foto's

!!!
Disney Dreams zo mooi!

swarovski trap in Parijs de echte winkel  de trap zit vol met swarovski stenen.

mooi!

Adidas winkel 2 etages

Disney Dreams!

dat gebouw op de beroemde straat van Parijs

beroemde straat
 
 
 
 
3 weetjes van Parijs/Frankrijk
 
1. in Parijs is ne al de nieuwe 5 euro
2. een cola sinas drinken of koffie kost bijna 5 euro
3. in Parijs en Frankrijk is het heel erg toeristisch
 
 
 
weetjes over mode in Parijs (3)
1. in Nederland kost in tas 50 tot 100 euro ne eh in Parijs over de 1000 euro heen voor een simpele tas
2. in de Adidas winkel in Parijs krijg je nog wel goedkoop Adidas zoals een Adidas broek voor 46 euro!!!
3.  als je kleren koop in de beroemde straat krijg je het normaal voor een jurk over de 2000 euro heen en als je in de meer afgelegen straatjes gaat krijg je nog wel sommige kleren voor 50 tot 100 euro.
 
 
maar OPGELET je krijgt er bijna niks voor 10 euro in de beroemde straat!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten