zaterdag 27 april 2013

GEZOND IN JE MOND!!!

Kleurrijk raw food ontbijt
Een aantal weken geleden kwam ik ineens deze foto tegen op instagram. Ik keek er naar. Ik kon niet verder scrollen. Ik bleef kijken. Wat.. wat is dit voor heerlijkheid? De vrolijke kleuren, de leuke gigantische beker.. ik WIL DIT OOK! Ik besloot te zoeken naar de bron van deze foto en kwam al snel uit bij Instagram gebruiker Lauren_Ako. Zij blijkt vegan raw te eten en begint iedere dag met zo’n mega shake. Geweldig!


Ik vind het altijd reuze interessant om te zien wat anderen eten en haal er graag inspiratie uit. Ik ben zelf geen vegan maar vind het wel leuk om te spelen met vegan recepten. Toen ik op haar instagram account kwam wist ik niet wat ik zag. Tientallen foto’s van prachtige shake’s met de lekkerste ingrediĆ«nten.. wow! Zij drinkt dus iedere ochtend zo’n grote ‘pot’ met haar mixje op. Het principe is heel simpel: neem de ingrediĆ«nten, gooi ze (apart van elkaar, dus bijvoorbeeld kiwi en framboos apart) in de blender en ‘stapel’ het mooi in zo’n grote beker. Done! Het ziet er prachtig uit en is ontzettend gezond. Ik heb de leukste foto’s met recept er bij bewaard voor jullie. Komen ze!

Sinaasappel, kiwi, bosbes, aardbei.. IK WIL DIT! NU!

Banaan en framboos versus banaan. De ijsblokjes die ze er doorheen heeft gemixt zijn gemaakt van thee!

Passievrucht, stervrucht en diverse bessen.

Aardbei en braam versus bosbes. Alles met ijs gemengd.

Bosbes en banaan.

Bosbessen, bramen, frambozen, dragonfruit, kokosnoot (alles door elkaar).

Wat een uitstekende manier om de dag te beginnen! De potten die hier gebruikt worden zijn allemaal 1 liter. Wow, 1 liter van deze prachtige vloeistof.. geweldig! Ik ben helemaal enthousiast en wil dit ook maken. Hopelijk hebben jullie ook wat inspiratie opgedaan voor zo’n gezond ontbijtje. Blend ze!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten